Danny Blind woensdag te gast in L.O.V.E. Sport Extra!

• maandag, 13 dec 2010
  • Leestijd: 1 minuut

Danny Blind is woensdag 15 december om 18.00 uur de hoofdgast in L.O.V.E. Sport Extra! Blind speelde voor Sparta en Ajax 537 wedstrijden in de Eredivisie en bracht 45 treffers op zijn naam. Hij speelt 79 Europa Cup wedstrijden voor Ajax, inclusief vier Europese Supercupwedstrijden en een wedstrijd om de Wereldbeker. Op 16 mei 1999 neemt Danny Blind afscheid als speler van de Amsterdammers.

Blind is bij de fanatieke aanhang van Ajax altijd erg populair geweest als speler en als trainer. Ook in het mindere seizoen (2005/2006), toen hij hoofdtrainer was, behield hij de steun van de aanhang omdat volgens hen de schuld van het falende elftal niet bij Blind lag. Momenteel is Danny Blind assistent van Ajax-trainer Frank de Boer.

Om 18.30 uur ‘bellen met...Gert Kruys’. Voor vragen aan FC Volendam trainer Gert Kruys kunt u surfen naar de website www.fanatix.nl en uw vraag per email stellen.
Presentatie: Jack Mühren & Bert van der Poppe.

L.O.V.E. Radio & Tv: FM 106.6, kabel 89.0, Tv-kanaal 12+ (analoog),
Internet Livestream: www.rtvlove.nl