Daryl van Mieghem scoort LUTZ Doelpunt van de maand februari 2023

• woensdag, 15 mrt 2023
  • Leestijd: 1 minuut

Hoewel er in de maand februari een gering aantal doelpunten is gevallen, hebben de supporters van FC Volendam ook deze maand kunnen stemmen op wie het LUTZ Doelpunt van de maand februari 2023 verdient. Daryl van Mieghem is door onze oranjefans gekozen als tweede winnaar van het LUTZ Doelpunt van de maand in 2023.

De 33-jarige aanvaller werkte in wedstrijd tegen Vitesse tweemaal de bal achter de keeper. Dat werd mede mogelijkgemaakt door aanvaller Henk Veerman en verdediger Josh Flint. De spectaculaire sliding bracht Van Miegehem zijn zesde doelpunt van dit seizoen. De bal gleed via zijn linkervoet in de rechterklant van net, waardoor de wedstrijd werd beslist. Van Mieghem werd deze wedstrijd tevens uitgeroepen tot Man of the Match en lijkt herboren te zijn in het oranje-elftal. 71,9 procent van supporters verkoos deze goal tot LUTZ Doelpunt van de maand februari 2023.