De Aftrap met Nick Doodeman, Marco Tol en Micky van de Ven

• zaterdag, 05 dec 2020

Aanstaande zondag 6 december om 12.00 uur een nieuwe aflevering van De Aftrap met als gasten FC Volendam voetballers Nick Doodeman, Marco Tol en Micky van de Ven.

Nick Doodeman (24) kwam in zijn jongere jaren uit voor ASV ’55 en De Zouaven alvorens hij in 2007 in de jeugdopleiding van AZ terecht kwam. Vanaf het seizoen 2017-2018 komt de assist koning uit voor FC Volendam, en hij maakte op 3 september 2017 zijn debuut in de wedstrijd tegen SC Cambuur (0-1).

Marco Tol (22) doorliep de jeugdopleiding van de RKAV Volendam en tekende in het jaar 2015 zijn eerste contract bij FC Volendam. Op 29 september 2017 maakte hij zijn debuut tegen FC Dordrecht (2-2).

Micky van de Ven (19) speelde in de jeugd voor WSV ’30 en voetbalt sinds 2013 in de jeugdopleiding van FC Volendam. Volgens de kenners ligt er voor Van de Ven een grote voetbal toekomst in het verschiet. Hij  debuteerde in de hoofdmacht op 4 oktober 2019 in de uitwedstrijd tegen Jong PSV (3-1).

Daarnaast hebben we de senior account manager van FC Volendam Mike Tol uitgenodigd om te vertellen over de Orange Christmas Show, die gehouden word op zaterdag 12 december in het FC Volendam stadion en gepresenteerd word door Jan Smit en Quinty Trustfull.