De Aftrap met Wim Jonk, Berry Smit & Vincent Gruwel

• donderdag, 29 okt 2020

In deze aflevering van 'De Aftrap' zijn Wim Jonk, Berry Smit en Vincent Gruwel de gasten.

Wim Jonk, de hoofdtrainer van FC Volendam, die dit seizoen ongetwijfeld weer mee gaan doen om de bovenste plaatsen in de Keuken Kampioen Divisie, is één van de drie gasten van presentator Jack Mühren.

Daarnaast is Berry Smit, die ook trainer/coach is, maar dan van een top amateur ploeg. Vanaf dit seizoen is hij trainer van IJsselmeervogels die op dit moment vijfde staan op de ranglijst in de Tweede Divisie, waar ook Jong FC Volendam deel van uit maakt.

Vincent Gruwel is voorzitter van de RKAV Volendam, vorig jaar volgde hij Jan Kwakman(Bami) op als hoogste man bij één van de grootste verenigingen op amateurvoetbal gebied van Nederland.

Wat verwachten de drie heren van hun clubs, dit seizoen?

De uitzending wordt elke dag herhaald op L.O.V.E. TV en is te bekijken via www.rtvlove.nl en www.fcvolendam.nl.