DEEN Cup-clinics positief, betrokken en deskundig

• donderdag, 22 mei 2014
  • Leestijd: 1 minuut

Woensdag 21 mei heeft de selectie van FC Volendam zich verspreid over 16 amateurclubs om een clinic te geven. Dit doen ze traditiegetrouw ieder jaar aan de clubs die de voorrondes van de Deen Cup winnen. De amateurclubs waren zeer te spreken over de enthousiaste wijze waarop de spelers de clinic gaven. Voor de jeugdspelers was het natuurlijk een geweldige ervaring om een training te krijgen van de FC Volendam-spelers. Na afloop kregen alle kinderen een goodiebag mee met daarin een FC Volendam-keycord, een FC Volendam-pen en notitieboekje en een toegangskaartje voor een wedstrijd in het nieuwe seizoen.

FC Volendam bedankt Deen Supermarkten, de amateurclubs en de spelers van FC Volendam voor een fantastische samenwerking!

{foto1}

{foto2}