Design in Box siert FC Volendam als Premium Partner

• dinsdag, 15 nov 2022

Design in Box heeft zich als Premium Partner verbonden aan FC Volendam. Eigenaar Paul van der Sluis was vanuit zijn andere bedrijf VDS Inbuco al verbonden aan de club.

Design in Box ontwikkelt, produceert en verkoopt slim ontworpen design woonaccessoires. "We zijn daarbij erg gericht op duurzaamheid", zegt Pim van der Sluis, neef van eigenaar Paul en ook werkzaam bij Design in Box en VDS Inbuco. "Alles wordt lokaal geproduceerd. We versturen het product in de doos naar jou thuis en het is makkelijk zelf in elkaar te zetten. Het belangrijkste is dat alles makkelijk weer te vervangen is. We willen de levensduur zo lang mogelijk maken. Met VDS Inbuco hebben we als familiebedrijf al meer dan 75 jaar ervaring in de meubelindustrie. Design in Box is een onderdeel van VDS Inbuco. Het is een nieuw concept, maar het vaart wel op de geschiedenis en ervaring van het familiebedrijf. Een groot deel van de ontwerpen zijn gebaseerd op oude en klassieke ontwerpen. Wij stoppen het in een modern jasje."

Trouwe supporters

De familie Van der Sluis is al tientallen jaren supporter van FC Volendam, vertelt Paul van der Sluis. "Een van de oprichters van VDS Inbuco, ome Leo, ging hier eind jaren vijftig een paar keren per jaar naartoe voor wedstrijden. Toen ik een jaar of zeven was ging ik ook mee. Vanaf het seizoen 2008-2009 sponsoren we met VDS Inbuco FC Volendam."

Paul van der Sluis is ook frequent bezoeker van uitwedstrijden. "Maar ook thuiswedstrijden bezoek ik graag. Er hangt een leuke, fijne en gezellige sfeer bij de wedstrijden van FC Volendam. Vaker is er ook familie die mee wil. Het wordt steeds meer een familie-uitje."