Dick Schaap is verhuisd!

• woensdag, 11 apr 2018

Na 40 jaar aan het Galgeriet in Monnickendam heeft Dick Schaap, horecagroothandel in groenten en fruit, een frisse start gemaakt in een modern pand in Purmerend.

Dick Schaap levert al jaren fruit voor de jeugdelftallen en selectie van FC Volendam en dit naar volle tevredenheid van de club. Bovendien is Dick Sr. al tientallen jaren trouwe supporter van FC Volendam en tevens bestuurslid van onze Club van 200. Zijn zoon, Dick Schaap Jr. is trots op de nieuwe huisvesting van de horecagroothandel en laat dit graag aan geïnteresseerden zien.

Op dinsdag 17 april bent u zodoende uitgenodigd om tussen 13:00 uur en 16:00 uur het pand op Signaal 81-85 in Purmerend te bekijken. U kunt dan met eigen ogen zien wat de mogelijkheden van Dick Schaap zijn op het gebied van gesneden groente en vers fruit. Tevens zijn een aantal telers en toeleveranciers van het bedrijf uitgenodigd om u te inspireren. Samen met Team Dick Schaap Horecagroothandel laten zij graag hun producten zien en proeven.

FC Volendam wenst Dick Schaap veel succes in het nieuwe pand en hoopt nog jaren van haar diensten gebruik te mogen maken!