Dineren in het KRAS Stadion

• vrijdag, 24 feb 2012

Op vrijdag 23 maart is het zover! Dan staan de deuren van onze prachtige, nieuwe dinerruimte voor u open om u – voorafgaand aan de wedstrijd - te ontvangen met een heerlijk diner, voortreffelijke bijpassende wijnen en een fantastisch uitzicht op het hoofdveld. We spelen die avond om 20.00 uur tegen de ‘kasteelclub’ Sparta Rotterdam. Het belooft een spannende wedstrijd te worden.

Onze dinerruimte is gesitueerd in de nieuwe zuidhoek van het KRAS-stadion. U heeft ongetwijfeld beelden gezien van de ontwikkeling van de twee nieuwe gebouwen aan de noord- en zuidzijde van ons stadion. Wilt u hier bij zijn en vooraf aan de wedstrijd met uw relaties, familie of vrienden genieten van een voortreffelijk driegangendiner, feestelijk bereid door de bekende ‘show cooking-kok’ Niels Runderkamp van De Bourgondiërs – die u ongetwijfeld ook kent van De Buffetkoning - reserveer dan tijdig. Op deze avond serveren wij als voorgerecht heerlijke carpaccio, een boterzachte duo tournedos als hoofdgerecht en als dessert een crème brullée. Dit alles wordt voorafgegaan door een Bisquit als amuse.

De kosten van een all inclusive diner + drinken + ticket op de Eretribune + drankjes na afloop in de Businessclub ‘Het Andere Oranje zijn € 125,- Leden van de businessclub krijgen € 60 korting. Ook op de wedstrijden daarna, op vrijdag 30 maart, vrijdag 13 april en vrijdag 27 april bent u van harte welkom. Wij staan op die avonden vanaf 18.00 uur voor u klaar om u te ontvangen voor een mooie avond uit.

Reserveren kan tot 24 uur voor de wedstrijd via dineren@fcvolendam.org, via 0299 809900. Meer informatie kunt u krijgen bij Esther Binken of Gery Veerman.

{foto1}

{foto2}