Dyllandro Panka verkast naar Quick Boys

• dinsdag, 07 jun 2022
  • Leestijd: 1 minuut

Dyllandro Panka (23) gaat FC Volendam verlaten. In goed overleg is het contract van de aanvaller ontbonden en de geboren Amsterdammer heeft besloten zijn carrière voort te zetten bij Quick Boys. Panka tekent voor één jaar en de club uit Katwijk heeft een eenzijdige optie voor nog een seizoen.

Panka kwam in de zomer van 2019 over van Purmersteijn, dat toen actief was in de Hoofdklasse Zondag. In het seizoen 2020/21 maakte Panka in de thuiswedstrijd tegen NEC Nijmegen zijn debuut voor het eerste van FC Volendam. De aanvaller kwam tot acht wedstrijden in de hoofdmacht van FC Volendam waarin hij één goal maakte. Bij Quick Boys komt Panka oud-ploeggenoten Jim Beers en Nick Runderkamp tegen. FC Volendam wenst Panka veel succes in zijn verdere carrière.