Eenmalig een businessseat bij FC Volendam? Het kan via FC Business!

• woensdag, 18 aug 2021

Een losse kaart kopen voor een businessseat en toegang tot één van de business lounges bij FC Volendam? Vanaf dit seizoen kan het. Door een samenwerkingsverband dat de club met FC Business is aangegaan, is het mogelijk om een losse, zakelijke kaart aan te schaffen voor een thuiswedstrijd van Het Nieuwe Oranje, zonder vast te zitten aan een jaarabonnement.

Jim Coumans van FC Business is enthousiast over de samenwerking. “Op deze manier maken we het mogelijk om mensen kennis te laten maken met de zakelijke kant van het voetbalstadion, zonder dat je direct vastzit aan een jaarabonnement voor één of meerdere stoelen. Daarbij geeft het de club de kans om stoelen die anders misschien het hele jaar leeg zouden blijven alsnog te verkopen.”

Professionaliteit

Commercieel manager Mike Tol is blij met de kersverse samenwerking. “Met FC Business laten we een nieuwe doelgroep op een laagdrempelige manier kennismaken met FC Volendam. Zo kunnen mensen proeven van onze gastvrijheid, professionaliteit én goed voetbal. Hier kunnen vervolgens weer mooie relaties uit voortkomen.”

Alleen stoelen die onbezet zijn, komen in de losse verkoop. Wie een wedstrijd vanuit een businessseat bekijkt in het Kras Stadion kan naast aanvallend en verzorgd voetbal ook profiteren van het zakelijke netwerk van FC Volendam en genieten van een heerlijk diner vooraf en hapjes en drankjes tijdens de wedstrijd.

Tol vult aan: “Bestaande businessclubleden van FC Volendam krijgen via FC Business tevens de kans om een uitwedstrijd van hun club vanuit een businessseat te bezoeken. Naast FC Volendam zijn namelijk nog vijf clubs in de Keuken Kampioen Divisie aangesloten bij het bedrijf, waaronder Roda JC en NAC Breda.”

Kaarten

Wie het leuk lijkt om een thuisduel van FC Volendam eenmalig vanuit een businessseat te aanschouwen, kan terecht op de website van FC Business: www.fcbusiness.nl. De tarieven zijn gelijk aan die van de clubs zelf.