Eerste oefenwedstrijden in Westwoud zonder publiek

• donderdag, 09 jul 2020
  • Leestijd: 1 minuut

Nu de voorbereiding op het nieuwe seizoen officieel van start is gegaan, werkt de selectie van FC Volendam toe naar de eerste krachtmetingen van het seizoen. Zo staan in de maand juli oefenwedstrijden gepland tegen SV Woudia (18 juli) en eredivisieclub Vitesse (26 juli). Vanwege de coronamaatregelen en het vandaag gecommuniceerde protocol betaald voetbal is door FC Volendam besloten dat deze eerste wedstrijden achter gesloten deuren plaatsvinden.

Wel onderzoekt de club de mogelijkheid om de wedstrijden live via website en social media uit te zenden. Zodra hierover meer duidelijk is zal dit worden gecommuniceerd via bovengenoemde kanalen.

Vanaf 1 augustus, wanneer publiek onder strikte voorwaarden weer welkom is, doet de club er alles aan om supporters te kunnen ontvangen bij de geplande oefenwedstrijden. De selectie van trainer Wim Jonk traint tussendoor regelmatig in het Kras Stadion en hierbij is publiek van harte welkom met inachtneming van de 1,5 meter afstand.