Erik Heijblok en FC Volendam beÁ«indigen samenwerking

• vrijdag, 12 sep 2014
  • Leestijd: 1 minuut

Erik Heijblok heeft sinds zijn komst bij FC Volendam te maken gehad met fysieke klachten door gewijzigde werkomstandigheden. Hij is hierdoor niet in staat gebleken zijn werkzaamheden voor 100% uit te voeren. Helaas hebben FC Volendam en Erik gezamenlijk moeten besluiten om de samenwerking te beëindigen. FC Volendam wenst Erik veel succes in zijn sportieve en maatschappelijke toekomst.

Theo Zwarthoed is toegevoegd aan de selectie
FC Volendam heeft reeds voor de overschrijvingsperiode Theo Zwarthoed aan de selectie toegevoegd. Theo trainde al mee met de selectie om fit en in vorm te blijven. Ook speelde hij afgelopen week mee in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Feijenoord. Dit met de ontwikkelingen van Erik Heijblok in het vooruitzicht en de blessure bij Theo Timmermans. Theo zal bij FC Volendam als amateurspeler aansluiten. Vorig seizoen speelde Theo nog 28 wedstrijden voor de Graafschap in de competitie en vier wedstrijden in de nacompetitie.