Evert ten Napel woensdag te gast in L.O.V.E. Sport Extra!

• maandag, 04 okt 2010

Evert ten Napel is woensdag 6 oktober om 18.00 uur de hoofdgast in L.O.V.E. Sport Extra!

Ten Napel treedt in 1982 in dienst van NOS Studio Sport. Een van zijn grote wapenfeiten is de verslaggeving van de halve finale Nederland - Duitsland tijdens het EK van 1988 in Duitsland. In 1996 verslaat hij de finale van het EK in Engeland.

Na een lange carrière wordt op 29 maart 2009 bekend dat ten Napel stopt als commentator. Hij zal nog wel op oproepbasis voor de NOS beschikbaar blijven, waardoor zijn stem niet helemaal van radio en Tv verdwijnt. Op 17 juni van dit jaar geeft Evert ten Napel voor de laatste keer live tv-commentaar bij een voetbalwedstrijd. Hij verslaat als laatste wapenfeit de wedstrijd Griekenland - Nigeria tijdens het WK voetbal in Zuid-Afrika.

Om 18.30 uur ‘bellen met...Gert Kruys’. Voor vragen aan FC Volendam trainer Gert Kruys kunt u surfen naar de website: www.fanatix.nl en uw vraag per mail stellen.

L.O.V.E. Sport Extra! Presentatie: Jack Mühren en Bert van der Poppe.

L.O.V.E. Radio: FM 106.6, kabel 89.0, TV-kanaal 12+, Internet Livestream: www.rtvlove.nl