Ex-FC Volendamspeler Ab Persijn op visite

• vrijdag, 25 okt 2013

Ab Persijn is met zijn team Purmerland F5 op bezoek geweest bij FC Volendam. Na aankomst in het Kras Stadion werd er een rondleiding gegeven door Berry Smit. Alles werd bezichtigd, van de Businessclub, tot kleedkamers, tot de nieuwe hoeken. Samen met de ouders, grootouders, broertjes en zusjes werd er kennis gemaakt met alle nieuwe aspecten die een BVO nodig heeft om organisatorisch goed voor de dag te komen.

Na de rondleiding mochten de talentjes omkleden in de kleedkamer van het eerste elftal, en werd er op het hoofdveld een training verzorgd door de technische staf van FC Volendam. Alle basistechnieken werden aangepakt en het publiek werd op een prachtige partij getrakteerd die in 2-2 eindigde.

De geweldige inzet werd beloond met drinken en chips die samen met alle broertjes en zusjes dankbaar in ontvangst werden genomen.

Als afsluiting van de fantastische ochtend werd er een wandeling over de Volendammer dijk gemaakt, waar nog wat lekkers werd gegeten en gedronken.

Klik hier voor een filmpje van deze mooie dag