Fafiani verlengt contract met één seizoen

• dinsdag, 02 sep 2014
  • Leestijd: 1 minuut

Raymond Fafiani heeft gisteren zijn handtekening gezet onder een nieuw contract, waardoor de middenvelder ook dit seizoen aan FC Volendam verbonden blijft. Het vorige contract van Fafiani liep 30 juni af, de club besloot in verband met blessures echter te wachten met het aanbieden van een nieuw contract.

Afgelopen seizoen zorgde een knieblessure ervoor dat de middenvelder lang aan de kant stond, maar omdat hij goed revalideerde besloot de staf hem ook dit seizoen bij de selectie te houden. Dit seizoen kwam Fafiani in alle 5 de wedstrijden in actie. In de wedstrijd tegen Sparta Rotterdam liep de middenvelder een hamstringblessure op, maar de speler hoopt fit te zijn voor de wedstrijd van 14 september tegen FC Den Bosch.