Fan doet aftrap nieuwe seizoen

• zaterdag, 15 aug 2015
  • Leestijd: 1 minuut

Afgelopen seizoen hebben de fans in de Jupiler League kunnen zien hoe de gouden stier winnaars van de afgelopen jaren over de velden rolden via de Derbystar wedstrijdbal. Diezelfde fans hebben de kans gekregen online te strijden voor naamgeving op de officiële wedstrijdbal 2015-2016. Een uniek concept waarbij sprake is van een ‘wedstrijdvorm’ plus de kans om iets eigens terug te zien op de velden in de Jupiler League. 187 fans hebben een plek op de bal bemachtigd verdeeld over 17 fan elftallen. Een fan per club wordt bij aanvang van het nieuwe seizoen in het zonnetje gezet.

Bij elke Jupiler League club heeft één winnaar uit het fan elftal de aftrap verzorgd van de eerste thuiswedstrijd in het seizoen 2015-2016. Bij FC Volendam was dat Rene Nuijens die de aftrap samen met Kees Kwakman verzorgde.