Faninformatie: Alles over je wedstrijdbezoek aan FC Volendam - FC Groningen

• vrijdag, 27 jan 2023

FC Groningen is zondag de tegenstander van FC Volendam in het Kras Stadion, in een belangrijke ontmoeting in de strijd tegen degradatie. Er wordt om 14:30 uur afgetrapt. Het stadion is vanaf 12:30 uur geopend. In dit bericht lees je alles over je wedstrijdbezoek.

Geldige toegangskaart

Seizoenkaarthouders kunnen op vertoon van hun seizoenkaart naar de wedstrijd. Je kunt plaats nemen op de tribune waar jouw seizoenkaart recht op geeft. Zakelijke relaties dienen hun businessclubcard mee te nemen.

Uitverkocht

Kaarten voor het duel tegen FC Groningen zijn uitverkocht. We verwachten flinke drukte in en rondom het Kras Stadion. Kom daarom op tijd naar het stadion.

Fanshop

De fanshop is om 12:30 uur geopend en sluit om 18:00 uur.

Muziekfeest op de stip

Voor extra gezelligheid zal er in de rust een door AVROTROS-gesponsord optreden zijn van Robert van Hemert.

Eerder dit seizoen was het ook al feest op de middenstip, met bijvoorbeeld Rutger van Barneveld (zie foto)

Overige bezoekersinformatie

•   Het stadion is twee uur voor aanvang open. Daarnaast is het stadion ook uitverkocht. We verwachten dus flinke drukte. Zorg daarom dat je op tijd naar het stadion komt.
•   Vergeet je seizoenkaart niet.
•   Neem een geldig legitimatiebewijs mee.
•   Omwille de verwachte drukte zijn er extra toiletten geplaatst in het Kras Stadion. Het betreft plaskruizen die in elke hoek van het Kras Stadion zijn geïnstalleerd.
•   Het Kras Stadion is cashless. Er kan alleen betaald worden met pin of consumptiemunten. Consumptiemunten zijn te koop in de fanshop. Gelieve met pin te betalen.
•   De verkooppunten zijn geopend voor eten en drank.
•   Roken in het stadion is niet toegestaan.
•   Houd je aan de huisregels, met een nadrukkelijk verzoek om géén vuurwerk af te steken. Dit heeft de club al meerdere boetes opgeleverd.