Faninformatie: Alles over je wedstrijdbezoek aan FC Volendam - FC Utrecht

• vrijdag, 11 nov 2022

FC Utrecht is zaterdag de laatste tegenstander van FC Volendam voor de WK-break. Er wordt om 16:30 uur afgetrapt. Het Kras Stadion is vanaf 14:30 uur geopend. In dit bericht lees je alles over je wedstrijdbezoek.

Fanzone en verkooppunten

Voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht is er opnieuw een fanzone. Deze staat voor de Steven van Dorpelhal en opent twee uur voor de wedstrijd. Net als tijdens de afgelopen thuiswedstrijd zijn er weer extra cateringpunten geplaatst bij de Jaap Bond- en Pé Mühren tribune.

Geldige toegangskaart

Seizoenkaarthouders kunnen op vertoon van hun seizoenkaart naar de wedstrijd. Je kunt plaats nemen op de tribune waar jouw seizoenkaart recht op geeft. Zakelijke relaties dienen hun businessclubcard mee te nemen.

Uitverkocht, dus kom op tijd

Het duel tegen FC Utrecht is uitverkocht. Er komen geen kaarten meer online beschikbaar en er is ook geen kaartverkoop aan de kassa. We verwachten flinke drukte in en rondom het Kras Stadion. Kom daarom op tijd naar het stadion.

De fanshop is om 10:30 uur geopend en sluit om 19:00 uur.

Muziekfeest op de stip

Voor extra gezelligheid zal er in de rust een door AVROTROS-gesponsord optreden zijn van Rutger van Barneveld. Voor aanvang van het duel draait er een DJ.

Overige bezoekersinformatie

•   Het stadion is twee uur voor aanvang open. Daarnaast is het stadion ook uitverkocht. We verwachten dus flinke drukte. Zorg daarom dat je op tijd naar het stadion komt.
•   Vergeet je seizoenkaart niet.
•   Neem een geldig legitimatiebewijs mee.
•   Omwille de verwachte drukte zijn er extra toiletten geplaatst in het Kras Stadion. Het betreft plaskruizen die in elke hoek van het Kras Stadion zijn geïnstalleerd.
•   Het Kras Stadion is cashless. Er kan alleen betaald worden met pin of consumptiemunten. Consumptiemunten zijn te koop in de fanshop. Gelieve met pin te betalen.
•   De verkooppunten zijn geopend voor eten en drank.
•   Roken in het stadion is niet toegestaan.
•   Houd je aan de huisregels, met een nadrukkelijk verzoek om géén vuurwerk af te steken. Dit heeft de club al meerdere boetes opgeleverd.