Faninformatie: Alles over je wedstrijdbezoek aan FC Volendam - sc Heerenveen

• donderdag, 20 okt 2022

In de vijfde thuiswedstrijd van het seizoen komt sc Heerenveen op bezoek in het Kras Stadion. Zondag wordt er om 20:00 uur afgetrapt in Volendam. Het stadion is vanaf 18:00 uur geopend. In dit bericht lees je alles over je wedstrijdbezoek.

Fanzone en verkooppunten

Voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen keert de fanzone weer terug. Deze staat voor de Steven van Dorpelhal en opent twee uur voor de wedstrijd. Net als tijdens de afgelopen thuiswedstrijd zijn er weer extra cateringpunten geplaatst bij de Jaap Bond- en Pé Mühren tribune.

Geldige toegangskaart

Seizoenkaarthouders kunnen op vertoon van hun seizoenkaart naar de wedstrijd. Je kunt plaats nemen op de tribune waar jouw seizoenkaart recht op geeft. Zakelijke relaties dienen hun businessclubcard mee te nemen.

Ticketverkoop

De laatste wedstrijdkaarten voor dit duel zijn te koop in de online ticketshop. Er zal geen verkoop zijn aan de kassa op de wedstrijddag zelf.

Fanshop

De fanshop is twee uur voor de wedstrijd en een kwartier na de wedstrijd geopend.

Muziekfeest op de stip

Voor extra gezelligheid wordt er in de rust een door AVROTROS-gesponsord optreden zijn van Frans Duijts. Voor aanvang van het duel draait er een DJ.

Overige bezoekersinformatie

•   Het stadion is twee uur voor aanvang open. We verwachten dus flinke drukte. Zorg daarom dat je op tijd naar het stadion komt.
•   Vergeet je seizoenkaart niet.
•   Neem een geldig legitimatiebewijs mee.
•   Omwille de verwachte drukte zijn er extra toiletten geplaatst in het Kras Stadion. Het betreft plaskruizen die in elke hoek van het Kras Stadion zijn geïnstalleerd.
•   Het Kras Stadion is cashless. Er kan alleen betaald worden met pin of consumptiemunten. Consumptiemunten zijn te koop in de fanshop. Gelieve met pin te betalen.
•   De verkooppunten zijn geopend voor eten en drank.
•   Roken in het stadion is niet toegestaan.
•   Houd je aan de huisregels, met een nadrukkelijk verzoek om géén vuurwerk af te steken. Dit heeft de club al meerdere boetes opgeleverd.