Faninformatie uitduel tegen FC Utrecht

• maandag, 20 mrt 2023

FC Volendam speelt zondag 2 april om 14:30 uur een uitduel tegen FC Utrecht in Stadion Galgenwaard. De kaartverkoop voor dit Eredivisie-duel is gestart. Supporters hebben dit keer alleen de mogelijkheid om met de georganiseerde supportersbus af te reizen naar Utrecht. Er zijn bij deze wedstrijd geen autokaarten beschikbaar. Kaarten zijn exclusief verkrijgbaar via de online ticketshop van FC Volendam. Om deze uitwedstrijd te bezoeken dien je in bezit te zijn van een geldige uitkaart. De kaartverkoop loopt tot maandag 27 maart 23:59 uur.

Er zijn in totaal 600 buskaarten beschikbaar voor het uitvak bij FC Utrecht.

Georganiseerde busreis

Kaarten voor de georganiseerde busreis zijn te koop in de online ticketshop van FC Volendam. Er zijn 600 buskaarten beschikbaar. De kosten voor de busreis én het wedstrijdticket zijn in totaal € 28,50. De bus vertrekt om 12:30 uur vanaf Tase-terrein richting Stadion Galgenwaard. Het omwisselpunt is op het parkeerterrein bij het stadion van FC Utrecht.

Wedstrijdkaart: € 9,-
Buskosten: € 17,-
Beveiligingskosten: € 2,50

Auto

Er zijn geen autokaarten beschikbaar voor FC Utrecht-uit.

Bijzonderheden

• Het is verplicht om een ID-bewijs bij je te dragen en je uitkaart mee te nemen.
  • Het is voor meereizende supporters niet toegestaan om zich voor- en na de wedstrijd in de binnenstad van Utrecht te bevinden.
  • In het bezoekersvak wordt alcohol geschonken.
  • In het bezoekersvak worden alleen betalingen met PIN geaccepteerd.