Faninformatie uitduel tegen Sparta Rotterdam

• donderdag, 01 sep 2022

FC Volendam speelt op zaterdag 3 september om 20.00 uur de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam. De verkoop start op zaterdag 20 augustus om 10.00 uur en eindigt donderdag 1 september om 23.59 uur. Voor het uitvak zijn 150 kaarten beschikbaar. Supporters hebben de mogelijkheid om met de georganiseerde supportersbus of de auto af te reizen naar Rotterdam. Kaarten zijn exclusief verkrijgbaar via de ticketshop van FC Volendam. Om deze uitwedstrijd te bezoeken dien je in bezit te zijn van een uitkaart.

Omdat deze wedstrijd tegelijkertijd met de Volendamse kermis valt zijn er 150 kaarten besteld. Mocht er meer animo zijn dan worden er meer kaarten aangevraagd.

Georganiseerde busreis

Voor de georganiseerde busreis zijn 100 kaarten beschikbaar. De kosten voor de busreis én het wedstrijdticket zijn in totaal € 32,50.

De bus vertrekt om 18.00 uur vanaf Tase-terrein (parkeerplaats waar de Dirk van den Broek stond)

Wedstrijdkaart: € 9,-
Buskosten: € 21,-
Beveiligingskosten: € 2,50

Auto

Autokaarten voor Sparta-uit zijn te koop in de online ticketshop van FC Volendam. Er zijn 50 kaarten beschikbaar voor supporters die met de auto reizen. De prijs per autokaart is € 15,-. Supporters die met de auto gaan kunnen hun auto parkeren op de ’Spaanse polder’, een industrieterrein gelegen nabij het stadion van Sparta. Het is voor meereizende supporters niet toegestaan om zich voor- en na de wedstrijd in de binnenstad van Rotterdam te bevinden.