Faninformatie voor uitduel tegen AZ op zondag 26 november

• woensdag, 08 nov 2023

FC Volendam speelt zondag 26 november om 14:30 uur een uitduel tegen AZ. De kaartverkoop voor dit Eredivisieduel start woensdag 8 november om 12:00 uur voor de voorrangsgroep. Vrijdag 10 november om 12:00 uur kan de rest van de supporters kaarten kopen. Supporters hebben de mogelijkheid om met de georganiseerde supportersbus of de auto af te reizen naar Alkmaar. Kaarten zijn exclusief verkrijgbaar via de online ticketshop van FC Volendam. Om deze uitwedstrijd te bezoeken dien je in bezit te zijn van een geldige uitkaart. De kaartverkoop loopt tot maandag 20 november 23:59 uur.

Voor de voorrangsgroep is de kaartverkoop beschikbaar vanaf woensdag 8 november 12:00 uur. Overige supporters kunnen vanaf vrijdag 10 november 12:00 uur een kaart kopen. Er zijn in totaal 600 kaarten beschikbaar voor het uitvak bij AZ. Het gaat om 300 buskaarten en 300 autokaarten.

Georganiseerde busreis

Kaarten voor de georganiseerde busreis zijn te koop in de online ticketshop van FC Volendam. Er zijn 300 buskaarten beschikbaar. De kosten voor de busreis én het wedstrijdticket zijn in totaal € 24,50,-. De bus vertrekt om 12:30 uur vanaf het Tase-terrein richting het AFAS Stadion. Het omwisselpunt is bij de ingang van het uitvak bij het stadion van AZ.

Wedstrijdkaart: € 9,-
Buskosten: € 12,-
Beveiligingskosten: € 3,50

Auto

Autokaarten voor AZ-uit zijn te koop in de online ticketshop van FC Volendam. Er zijn 300 autokaarten beschikbaar. De prijs per autokaart is in totaal € 12,50. De auto kan alleen geparkeerd worden op de parkeerplaats bij het uitvak van het stadion van AZ. Auto's mogen niet aanwezig zijn voor 13:30 uur.

Wedstrijdkaart: € 9,-
Beveiligingskosten: € 3,50

Bijzonderheden

• Het is verplicht om een ID-bewijs bij je te dragen en je uitkaart / seizoenkaart mee te nemen.
  • Het is voor meereizende supporters niet toegestaan om zich voor- en na de wedstrijd in de binnenstad van Alkmaar te bevinden.
  • In het bezoekersvak wordt alcohol geschonken.
  • In het bezoekersvak worden alleen betalingen met PIN geaccepteerd.
  • In het bezoekersvak zijn twee trommels en één megafoon toegestaan. Bij opkomst is één megavlag toegestaan. Spandoeken zijn toegestaan aan de hekken, maar niet aan de lexaanwand.