Faninformatie voor uitduel tegen Excelsior op vrijdag 12 april

• maandag, 25 mrt 2024

FC Volendam speelt vrijdag 12 april om 20:00 uur een uitduel tegen Excelsior. De kaartverkoop voor dit Eredivisieduel start op maandag 25 maart om 12:00 uur voor de voorrangsgroep. Voor de rest van de supporters is de verkoop beschikbaar vanaf woensdag 27 maart 12:00 uur. Om deze uitwedstrijd te bezoeken dien je in bezit te zijn van een geldige uitkaart. Supporters hebben de mogelijkheid om met de georganiseerde supportersbus of de auto af te reizen naar Rotterdam. Kaarten zijn exclusief verkrijgbaar via de online ticketshop van FC Volendam. De kaartverkoop loopt tot maandag 8 april 23:59 uur.

Er zijn in totaal 400 kaarten beschikbaar voor het uitvak bij Excelsior. Het gaat om 275 buskaarten en 125 autokaarten.

Georganiseerde busreis

Kaarten voor de georganiseerde busreis zijn te koop in de online ticketshop van FC Volendam. Er zijn 275 buskaarten beschikbaar. De kosten voor de busreis én het wedstrijdticket is in totaal € 27,-. De bus vertrekt om 16:45 uur vanaf het Tase-terrein richting het Van Donge & De Roo Stadion. Het omwisselpunt is bij de ingang van het uitvak bij het stadion van Excelsior.

Wedstrijdkaart: € 9,-
Buskosten: € 14,50
Beveiligingskosten: € 3,50

Auto

Autokaarten voor Excelsior-uit zijn te koop in de online ticketshop van FC Volendam. Er zijn 125 autokaarten beschikbaar. De prijs per autokaart is in totaal € 12,50. De auto kan geparkeerd worden Op P3. Dat is de Erasmusgarage aan de Burgemeester Oudlaan. Auto's mogen niet aanwezig zijn voor 18:45 uur.

Wedstrijdkaart: € 9,-
Beveiligingskosten: € 3,50

Samen rijden

Deel je lege autostoel(en) in de Slinger-widget op deze pagina. Klik op: rit aanbieden. Supporters uit de buurt die een rit zoeken kunnen vervolgens via e-mail contact met jou zoeken met de vraag of ze mee mogen rijden. Als jij dit per mail aan hen bevestigt, regelen jullie daarna onderling een handige plek om af te spreken én of jullie eventueel benzine- of parkeerkosten willen delen.

Bijzonderheden

• Het is verplicht om een ID-bewijs bij je te dragen en je uitkaart / seizoenkaart mee te nemen.
  • Het is voor meereizende supporters niet toegestaan om zich voor- en na de wedstrijd in de binnenstad van Rotterdam te bevinden.
  • In het bezoekersvak worden alleen betalingen met PIN geaccepteerd.
  • In het bezoekersvak zijn twee trommels en één megafoon toegestaan. Bij opkomst is één megavlag toegestaan. Spandoeken zijn toegestaan.
  • Er is in principe geen ophoudprocedure na afloop van het duel.
  • De horeca bij het uitvak sluit in de 80ste minuut.