Faninformatie voor uitduel tegen Vitesse op zondag 18 februari

• donderdag, 01 feb 2024

FC Volendam speelt zondag 18 februari om 14:30 uur een uitduel tegen Vitesse. De kaartverkoop voor dit Eredivisieduel start op vrijdag 2 februari 12:00 uur voor de voorrangsgroep. Voor de rest van de supporters is de verkoop beschikbaar vanaf zondag 4 februari 12:00 uur. Om deze uitwedstrijd te bezoeken dien je in bezit te zijn van een geldige uitkaart. Supporters hebben de mogelijkheid om met de georganiseerde supportersbus of de auto af te reizen naar Arnhem. Kaarten zijn exclusief verkrijgbaar via de online ticketshop van FC Volendam. De kaartverkoop loopt tot woensdag 14 februari 23:59 uur.

Er zijn in totaal 400 kaarten beschikbaar voor het uitvak bij Vitesse. Het gaat om 275 buskaarten en 125 autokaarten.

Georganiseerde busreis

Kaarten voor de georganiseerde busreis zijn te koop in de online ticketshop van FC Volendam. Er zijn 275 buskaarten beschikbaar. De kosten voor de busreis én het wedstrijdticket is in totaal € 28,-. De bus vertrekt om 11:00 uur vanaf het Tase-terrein richting Gelredome. Het omwisselpunt voor supporters die met de bus gaan is bij de ingang van het uitvak bij het stadion van Vitesse.

Wedstrijdkaart: € 9,-
Buskosten: € 15,50
Beveiligingskosten: € 3,50

Auto

Autokaarten voor Vitesse-uit zijn te koop in de online ticketshop van FC Volendam. Er zijn 125 autokaarten beschikbaar. De prijs per autokaart is in totaal € 12,50. De auto kan geparkeerd worden bij het uitvak aan de Batavierenweg. Het omwisselpunt voor supporters die met de auto gaan is bij Esso De Buunderkamp langs de A12. Het omwisselen kan vanaf 13:20 uur. Auto's mogen niet bij Gelredome aanwezig zijn voor 13:30 uur.

Wedstrijdkaart: € 9,-
Beveiligingskosten: € 3,50

Samen rijden

Deel je lege autostoel(en) in de Slinger-widget op deze pagina. Klik op: rit aanbieden. Supporters uit de buurt die een rit zoeken kunnen vervolgens via e-mail contact met jou zoeken met de vraag of ze mee mogen rijden. Als jij dit per mail aan hen bevestigt, regelen jullie daarna onderling een handige plek om af te spreken én of jullie eventueel benzine- of parkeerkosten willen delen.

Bijzonderheden

• Het is verplicht om een ID-bewijs bij je te dragen en je uitkaart / seizoenkaart mee te nemen.
  • Het is voor meereizende supporters niet toegestaan om zich voor- en na de wedstrijd in de binnenstad van Arnhem te bevinden.
  • In het bezoekersvak worden alleen betalingen met PIN geaccepteerd.
  • In het bezoekersvak zijn twee trommels en een megafoon toegestaan. Spandoeken zijn toegestaan. Bij opkomst is één megavlag toegestaan, daarna moet deze op de grond.
  • Na de wedstrijd is de ophoudprocedure circa 15 minuten.
  • De horeca in het uitvak sluit in de 80ste minuut.