Fanshop weer geopend; gewijzigde openingstijden receptie

• woensdag, 01 jul 2020

Per vandaag zijn de maatregelen van het RIVM rond de coronasituatie versoepeld. FC Volendam is blij met deze versoepelingen. Zo heeft de club de fanshop in het Kras Stadion weer kunnen openen. Vanaf vandaag is de fanshop in de hoek van de Henk Kras tribune geopend op de gebruikelijke openingstijden. Ook hanteert de club vanaf heden andere openingstijden voor de receptie van het Kras Stadion.

Fanshop

De fanshop in het Kras Stadion is geopend op woensdag tot en met zaterdag van 10.30 uur tot en met 16.30 uur. Ondanks de versoepelingen verzoeken wij iedereen zich aan de geldende maatregelen te houden. Dat betekent: maximaal twee bezoekers tegelijk in de fanshop én houd anderhalve meter afstand van elkaar.

De fanshop is weer gevuld met merchandise van FC Volendam. Ook zijn de laatste thuis- en uitshirts, broekjes en kousen van het afgelopen seizoen te koop tegen 40% korting. Deze zijn alleen nog in kindermaten te verkrijgen. Ook in onze webshop kun je terecht voor merchandise. Onlangs is de webshop vernieuwd en aangevuld met gepersonaliseerde fanartikelen van FC Volendam. Neem een kijkje via www.fcvolendam.nl/webshop.

Openingstijden receptie

Vanaf woensdag 1 juli hanteert FC Volendam gewijzigde openingstijden voor de receptie van het Kras Stadion. Gelet op de beperkte aanloop in de ochtenduren heeft FC Volendam besloten om de balie te openen tussen 13.00 uur en 17.00 uur. De club is tevens telefonisch en via e-mail bereikbaar van 9.00 uur tot 17.00 uur (op maandag vanaf 10.30 uur). Voor vragen of opmerkingen over je seizoenkaart kun je terecht bij de klantenservice van Ticketpoint. Leveranciers melden zich bij hun contactpersoon van de club.

Bereikbaarheid Ticketpoint
Online klantenservice
(24/7 bereikbaar)
Bestellen nieuwe seizoenkaart: 0900 - 9000 8000 (€ 0,60 p/m)