FC Dordrecht-uit: 400 kaarten, alleen georganiseerde busreis beschikbaar

• dinsdag, 26 apr 2022

FC Volendam speelt op vrijdag 29 april het uitduel bij FC Dordrecht. De verkoop start op donderdag 28 april om 19.00 uur in het VAB Supporterscafé. Voor het uitvak zijn er 400 kaarten beschikbaar. Fans hebben enkel de mogelijkheid om met de georganiseerde supportersbus af te reizen naar Dordrecht. Hieronder vind je alle informatie.

Verkoop in het VAB Supporterscafé

De kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen FC Dordrecht vindt donderdagavond om 19.00 uur plaats in het VAB Supporterscafé. Meereizende supporters kunnen hier hun ticket bemachtigen die toegang geeft tot de busreis alsmede het bezoekersvak. Indien een supporter meerdere tickets wil bemachtigen dienen zowel de voor- als achternaam doorgegeven te worden. Dit betekent dat het niet mogelijk is om via de gebruikelijke manier tickets aan te schaffen.

Georganiseerde bus

Voor de georganiseerde busreis zijn 350 kaarten beschikbaar. De kosten voor de busreis én het wedstrijdticket zijn in totaal € 25,-. De bus vertrekt om 17.45 uur vanaf Tase-terrein (parkeerplaats waar de Dirk van den Broek stond).  Verder zijn er 50 buskaarten beschikbaar bij de Supportersvereniging FC Volendam. Voor verdere informatie voor deze busreis dien je contact op te nemen met de supportersvereniging.

Volgend seizoen

Vanaf komend seizoen wil FC Volendam de kaartverkoop voor uitwedstrijden alleen online laten plaatsvinden. Meer informatie hierover volgt binnenkort via onze kanalen.