FC Purmerend wint 2e FEBO E-toernooi 2010 Update

• dinsdag, 11 mei 2010

Op zondag 9 mei werd voor de tweede keer het FEBO E-toernooi gehouden in het Kras Stadion. Rond 8:30 uur kwamen de eerste teams al binnendruppelen. Er deden in totaal 8 teams mee:

FC Purmerend E1, WSV'30 E4, De Volewijckers E1 VVZ E2, ZVV Zaandijk E1, KFC E9, VV Zaanlandia E1 en VV Monnickendam E1

Er werden eerst 12 poulewedstrijden afgewerkt. Daarna moest bekend worden wie er doorgingen naar de halve finale. Tussendoor werden er teamfoto’s gemaakt en kreeg iedere deelnemer uit de handen van de directeur van de FEBO, Hans de Borst en zoon Dennis de Borst, een medaille.

FC Purmerend E1 stond tegenover VVZ E2 in de halve finale, en VV Monnickendam E1 moest het opnemen tegen VV Zaanlandia E1. FC Purmerend was duidelijk de betere ploeg en won de eerste halve finale met 9-1. De tweede halve finale werd gewonnen door Zaanlandia E1. De finale ging daarom dus tussen FC Purmerend E1 en Zaanlandia E1. Ook hier was FC Purmerend de betere ploeg en werd de finale met ruime cijfers gewonnen. Videobeelden van deze finale komen later deze middag op deze site! Tijdens één van de eerste thuidwedstrijden zal de FEBO Cup finale gespeeld worden tussen FC Purmerend E1 en KFC E1!

{foto1}