FC Volendam B2 uitgeschakeld in beker

• woensdag, 22 sep 2010

FC Volendam B2 heeft afgelopen dinsdagavond verzuimd te winnen in de bekerwedstrijd tegen DWS B1. Volendam had zoals wel vaker het eerste kwartier moeite om in het ritme te komen maar daarna werd het spel beter en kwamen er kansen. Toch was het DWS die op 1-0 kwam door verdedigend niet goed ingrijpen. DWS speler Ait Afkir was attent en scoorde . Hierna was het Volendam dat steeds beter in de wedstrijd kwam. Met een goede vrije trap van Floris Mulder werd Tony Chau weggestuurd die op links doorging en de bal uitstekend voorgaf op Denzel Sno die binnen schoot (1-1) Dit was tevens de ruststand.

De tweede helft had Volendam het beste van het spel en kreeg het heel veel kansen echter men verzuimde te scoren. Als je hem er dan zelf niet inschiet zal je altijd zien dat ie dan aan de andere kant wel valt. Door de tweede gele kaart, dus rood voor Sander Bond, was Volendam even de organisatie kwijt. De vrije trap van DWS-er Bourik werd vanaf links voor het doel geschoten en net even getoucheerd waardoor de bal precies in de hoek van het doel verdween (2-1). Ondanks de 10 man bleef Volendam strijdlustig en kreeg het nog een paar dotten van kansen maar helaas stond het vizier niet op scherp en werd er niet gescoord. Eindstand 2-1

Jammer jongens, jullie hebben gestreden voor wat jullie waard waren. Jullie revanche komt in de competitie.