FC Volendam C2 werkt aan teambuilding

• dinsdag, 01 mrt 2011

FC Volendam C2 heeft als onderdeel van het teambuilding proces een ochtendje voetgolf gespeeld. Zaterdag 26 februari 2011 was er geen programma voor de C2. Een mooie gelegenheid om samen iets te ondernemen. De jongens wisten dat er iets ging gebeuren in Spaarnewoude. Maar wat er ging gebeuren was een verrassing. Skiën, golfen of …? We hadden afgesproken op een parkeerplaats op recreatiegebied Spaarnewoude. Toen iedereen aanwezig was gingen we gezamenlijk naar de activiteit. Nog geen idee wat er stond te gebeuren.

{foto2} Aankomst bij voetgolf

We werden ontvangen in een afgeschermde ruimte in het clubhuis van de golfclub. Iedereen was er over uit we gaan golfen. Inderdaad we gingen golfen, VOETgolfen. De spelregels werden uitgelegd en de 3 groepen ingedeeld.

{foto3} Uitleg spelregels

Groep 1: Symon, Jamie, Nathan, Jordan, Jan en Mick. Groep 2: Iwan, Sjoerd, Gevano, Joey, Ruben en Puck. Groep 3: Martijn, Rudi, Frank, Tenzin, Sebastiaan, Milan en Nevin. Groep 1 ging van start. Groep 2 mocht na 5 minuten aantreden en weer 5 minuten later mocht groep 3 van start. In het begin enigszins onwennig. De meeste kunnen wel een pass geven over een x-aantal meter, maar nu moest er ook nog rekening gehouden worden dat de bal doorrolt. Ondanks de regen (van begin tot het eind) werd er veel plezier gemaakt. Nadat alle holes bespeeld waren mochten we weer naar binnen om op te drogen. De punten werden doorgegeven aan de leiding.

{foto4} De punten werden doorgeven aan de leiding

Na vijf kwartier op de baan waren de jongens hongerig. Gelukkig was hier op gerekend en zijn wij goed verzorgd met soep, brood, kroketten en melk of jus d’orange. Ondertussen waren de punten geteld en was er 1 winnaar. De winnaar van de dag was Symon Schilder. Symon zijn prestatie werd beloond met een mooie voetbal.

{foto1} Symon met zijn prijs

Ondanks de vele regen kunnen wij spreken van een geslaagd uitje. Wij willen iedereen die betrokken is geweest bij dit uitje bedanken voor de leuke dag!

Einduitslag:
1. Symon [34] 2. Jamie [35] 2. Martijn [35] 3. Nathan [36] 3. Rudi [36] 6. Jordan [37] 7. Frank [38] 8. Tenzin [39] 9. Sebastiaan [40] 10. Jan [41] 11. Milan (7 jaar oud) [42] 11. Iwan [42] 13. Mick [44] 13. Sjoerd [44] 15. Nevin [45] 15. Gevano [45] 17. Joey [50] 17. Ruben [50] 19. Puck [58].