FC Volendam eert morgen oudste seizoenkaarthouder

• donderdag, 28 jan 2010
  • Leestijd: 1 minuut

FC Volendam zal morgen in de rust van de thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard op het veld de oudste seizoenkaarthouder in het zonnetje zetten. Klaas (Kluit) Veerman (1925) zal uit handen van voorzitter Henk Kras het boek 'A Way Of Life' ontvangen.

In FC Volendam A Way of Life vertellen supporters hoe zij hun leven door de club laten leiden. Normaal staan de voetballers van nu in de spotlights, in A Way of Life is dat nu eens niet het geval. In dit boek draait namelijk alles om de supporters, de ware FC Volendammers, oud-spelers en de pure clubliefde. Humor, verdriet, ontroering en verontwaardiging. Zomaar wat typeringen die de kern van de portretten samenvatten die in dit fraaie boek te vinden zijn. Een vijftal auteurs hebben aan deze uitgave meegewerkt. Cor Tol, Cor Westerveld, Nico Koning en Maarten en Marijn Rabelink hebben de afgelopen maanden liefst 37 personen (waaronder Klaas Kluit) geïnterviewd die onlosmakelijk met FC Volendam verbonden zijn.

Deze verhalen zijn gebundeld in dit prachtige boek dat voor € 19,95 te koop is bij de administratie van FC Volendam!