FC Volendam en Albert Heijn verlengen premium partnership tot 2025

• donderdag, 21 apr 2022

FC Volendam en Albert Heijn hebben de handen ineengeslagen voor een verlengde samenwerking. Sinds Albert Heijn het partnership van DEEN heeft overgenomen is de supermarkt actief betrokken bij de club. FC Volendam en Albert Heijn zijn verheugd over de verlengde samenwerking.

Commercieel manager Mike Tol, na deze maand vertrekkend bij de club, is blij met de samenwerking met Albert Heijn. “Zowel FC Volendam als Albert Heijn zitten momenteel in een fase van groei en willen de betrokkenheid op lokaal en regionaal niveau vergroten. Hierin kunnen wij elkaar versterken.”

Bas Fonville, manager sales & service bij Albert Heijn, voegt daaraan toe: ‘’Wij zijn trots op ons lokale partnership met FC Volendam. FC Volendam en Albert Heijn staan beiden voor een gezonde en sportieve levensstijl. Dit komt onder andere tot uiting in de Albert Heijn Cup. Wij kijken ernaar uit de samenwerking daarin verder uit te bouwen.’’

Onderdeel van Volendam

“Albert Heijn is, door de overname van DEEN winkels afgelopen jaar, nu met drie winkels gevestigd in en rondom Volendam. We zijn onderdeel van Volendam geworden en vinden het daarom belangrijk lokaal betrokken te zijn.’’

FC Volendam doet volop mee in de strijd om promotie naar de Eredivisie. ‘’Wat een fantastische prestatie zou dat zijn als FC Volendam voor de tiende keer naar de Eredivisie promoveert. Dat feestje vieren we in onze winkels zeker mee!’’, aldus Bas.

Albert Heijn Cup

De Albert Heijn Cup, voorheen bekend als de DEEN Cup, wordt met de verlenging van de samenwerking ook voortgezet. Aan dit toernooi doen pupillen van 32 amateurclubs mee. De wedstrijden van de Albert Heijn Cup worden gespeeld in het Kras Stadion voorafgaand aan een thuiswedstrijd van FC Volendam. ‘’Dit is een fantastische manier om jeugd en bewegen samen te brengen’’, aldus Bas Fonville.

Naast de Albert Heijn Cup gaan FC Volendam en Albert Heijn ook de jaarlijkse Open Dag, vol met activiteiten, samen organiseren. Dit stemt de nieuwe commercieel manager van FC Volendam Martijn Visser tot tevredenheid. “Wij zijn ervan overtuigd vele mooie activiteiten met Albert Heijn op te zetten in de komende jaren. We zien als samenwerkende partners veel mogelijkheden en gaan deze gezamenlijk invulling geven”.