FC Volendam en GGPoker maken poker leuker dan ooit te voren

• donderdag, 21 okt 2021

FC Volendam en GGPoker voor het komende seizoen een samenwerking aan. Sinds de opening van de online kansspelmarkt, begin deze maand, is het voor de goksector mogelijk om openbaar campagne te voeren. GGPoker sluit hierdoor als Premium Partner aan bij FC Volendam.

GGPoker is een van de eerste bedrijven die live gingen nadat de benodigde vergunning werd bemachtigd. Mathijs Jonkers, accountmanager bij GGPoker, is blij pokerliefhebbers en in het bijzonder voetbalfans te kunnen bedienen met vermakelijke spellen. "GGPoker is sinds begin oktober actief in Nederland, nadat het op 1 oktober een vergunning kreeg van de Nederlandse Kansspelautoriteit. Veel voetballiefhebbers houden ook van een potje poker. Daarom maken wij graag de stap naar het Nederlandse voetbal. We zijn trots om FC Volendam als een van de eerste partnerclubs aan te mogen kondigen.”

Martijn Stroet, accountmanager bij FC Volendam, is verheugd de eerste samenwerking met een bedrijf uit de kansspelsector te hebben bekrachtigd. “De opening van de online kansspelmarkt biedt voor voetbalclubs nieuwe kansen. De samenwerking met GGPoker is daar een mooi voorbeeld van. We zijn blij zo’n mooi bedrijf aan ons te binden en denken dat wij een mooie koppeling kunnen maken tussen de volgers van FC Volendam en de vele mogelijkheden van GGPoker om hier op een leuke manier bij aan te haken. Een absolute win-winsituatie.”

Over GGPoker

GGPoker is een van ‘s werelds grootste online poker rooms, met spelers van over de hele wereld. Het biedt een scala aan innovatieve spellen, zoals Rush & Cash poker, All-In of Fold, Flip & Go, Spin & Gold, PokerCraft en SmartHUD. Allemaal ontworpen om poker leuker te maken dan ooit tevoren.

In 2020 organiseerde GGPoker het WSOP Online Main Event, vergelijkbaar met het Wereldkampioenschap Poker. Het evenement staat in het Guinness Book of World Records te boek als het pokertoernooi met de grootste prijzenpot ooit, namelijk $27,5 Miljoen. Onlangs organiseerde het ook de WSOP Online 2021. Tevens is GGPoker hoofdsponsor van de WSOP in Las Vegas en van de WSOP Europe in Rozvadov (Tsjechië). Nederlanders kunnen zich via het GGPoker platform kwalificeren voor deze evenementen.

Lees meer over GGPoker op GGPoker.nl en op Facebook, Twitter en Instagram.

18+, speel bewust