FC Volendam en stichting Pole Position gaan samen de Eredivisie in

• maandag, 30 mei 2022
  • Leestijd: 1 minuut

FC Volendam en stichting Pole Position hebben de handen ineengeslagen voor een samenwerking van onbepaalde duur. stichting Pole Position is een stichting die zich inzet om mensen met een verstandelijke beperking in aanraking te laten komen met topsport en topsporters. FC Volendam en stichting Pole Position staan continu met elkaar in contact om te kijken hoe dit met elkaars hulp een zo mooi mogelijke invulling kan krijgen.

De eerste mooie initiatieven zijn al uitgestippeld. Op 10 juli vindt de allereerste “heldendag” plaats in het Kras Stadion. Dit is een fantastische mogelijkheid om mensen met een verstandelijke beperking het echte topsport gevoel te geven. Daarnaast zijn er aankomend seizoen helden aanwezig bij alle wedstrijden van FC Volendam om samen met hun begeleider een onvergetelijke dag te beleven.