FC Volendam in dezelfde opstelling

• maandag, 13 feb 2012

In de resterende 58 minuten die FC Volendam maandag in Apeldoorn zal spelen tegen AGOVV Apeldoorn heeft de club van de KNVB te lezen gekregen, dat de wedstrijd start in dezelfde opstelling als in januari. Alleen als een speler door ziekte of ernstige blessure is afgehaakt, mag de KNVB toestemming voor een voortijdige wissel gevraagd worden. Ook de bankbezetting is in principe dezelfde. Dat houdt in, dat spelers die toen in de ziekenboeg zaten, zoals Achmed Ahahaoui en Adnane Tighadouini, niet mogen meedoen. Ook de schorsing van Rick Kruys en Barry Opdam loopt nog door.
Er is daarna niet meer gevoetbald, dus voor de spelers is er een wedstrijdloze periode geweest, die ophoudt, zodra scheidsrechter Otto de vrije trap door AGOVV Apeldoorn laat nemen.
Na de teleurstellende start in de derde periode en het goede begin van de wedstrijd op Berg en Bos is er Volendam veel aan gelegen een goed resultaat neer te zetten. Het begin van de wedstrijd was uitstekend, met een doelpunt van Robert Mühren (assist Michiel Kramer) en een doelpunt van Michiel Kramer (assist Roy Bakkenes). Het koppie erbij houden en de goede start een best vervolg geven is het motto van deze wedstrijd.
IJs en weder dienend staat dan komende vrijdag alweer de volgende klus op het programma, Willem II thuis.