FC Volendam in rouw

• vrijdag, 30 aug 2013
  • Leestijd: 1 minuut

Op donderdag 29 augustus is Martin Veerman overleden aan de gevolgen van de ziekte ALS. Martin Veerman, bijna 60 jaar oud, was in zijn laatste gezonde jaren een zeer gerespecteerd cameraman van FC Volendam TV. Een groot aantal filmpjes hebben in die tijd op de site gestaan of zijn uitgezonden door Eredivisie Live. Het was zijn lust en zijn leven. In de beginfase van zijn ziekte heeft hij met alle middelen zijn bijdrage nog geleverd samen met zijn vrouw Diane, totdat het echt niet meer ging. In hem verliest de club een man met een groot Volendamhart. In zijn rolstoel was hij tot het eind van de vorige competitie nog bij alle thuiswedstrijden en heel vaak dagelijks in de koffiekamer.  De uitvaartdienst van Martin is maandag 2 september om 11 uur in PX, Zeestraat, Volendam.