FC Volendam ingedeeld in categorie 3

• donderdag, 01 jul 2010
  • Leestijd: 1 minuut

Nu ook Ajax met een verlies van 21 miljoen euro over het afgelopen seizoen uit de meest gezonde categorie 3 is weggevallen (de KNVB heeft hen thans ingedeeld in categorie 2), wordt de spoeling van meest gezonde clubs dunner en dunner. Onze FC Volendam behoort al heel veel jaren tot het, letterlijk, nog maar handjevol financieel best geleide clubs van Nederland en is ingedeeld in de meest gezonde categorie 3. Als nu ook de prestatie weer op het bekende hoge niveau komt, dan staan, met de nieuwe trainer coach Gert Kruys aan het roer, voor ons nog mooie tijden te wachten. Met onze prachtige nieuwe Jaap Jonktribune en de voor ons land unieke seizoenkaartactie belooft het nieuwe seizoen uit te groeien tot iets moois voor onze trouwe supporters.