FC Volendam keeper Hobie Verhulst te gast in LOVE Sport Extra

• woensdag, 16 dec 2015
  • Leestijd: 1 minuut

Aanstaande woensdag om 18.00 uur is FC Volendam keeper Hobie Verhulst te gast bij Jack Muhren en Bert van de Poppe in hun radioprogramma LOVE Sport Extra.

Hobie Verhulst (22) kwam op jonge leeftijd in de jeugdopleiding van AZ. Daar zat hij vanaf het seizoen 2010/2011 ook als derde of vierde doelman bij de selectie van het eerste team, maar hij debuteerde niet. In de zomer van 2014 werd Verhulst gecontracteerd door MVV Maastricht. Op 6 februari 2015 maakte Verhulst zijn debuut in de Jupiler Leaque in de uitwedstrijd tegen Sparta Rotterdam. Hij verving in de rust de geblesseerd geraakte Jo Coppens. Drie dagen later begon Verhulst in de basis tegen Jong FC Twente. Vanaf dit seizoen speelt hij voor FC Volendam waar hij debuteerde in de uitwedstrijd tegen NAC Breda. Tot nu toe maakt de geboren Amsterdammer een uitstekende indruk bij FC Volendam.

Om 18.30 uur gaan we wederom bellen met de trainer van FC Volendam, Robert Molenaar. LOVE Sport Extra is nu ook te vinden op Facebook! Hier kunt u terecht voor het laatste nieuws omtrent het programma, foto’s van de bijzondere gasten en kunt u de uitzending terugluisteren via Uitzending Gemist.