FC Volendam kiest voor duurzame toekomst met Van Mossel Automotive Groep

• donderdag, 27 jul 2023

Van Mossel Automotive Groep is vanaf het seizoen 2023-2024 Premium Partner van FC Volendam. Daarnaast wordt Van Mossel ook de nieuwe autopartner van de club. Commercieel directeur van FC Volendam Jan-Bas Veltman en Eric Berkhof, algemeen directeur van Van Mossel, beklonken onlangs de nieuwe overeenkomst.

Deze week werden tevens de eerste Peugeots overhandigd door commercieel directeur Lars de Vrij van Van Mossel autolease Rotterdam.

Van Mossel Automotive Groep is in ruim zeventig jaar tijd uitgegroeid tot een topspeler binnen de automotive van Nederland. In totaal telt Van Mossel Automotive Groep zo’n 250 vestigingen in Nederland, België, Luxemburg, Frankrijk en Duitsland. Van Mossel is dealer van onder andere Volkswagen, Mercedes-Benz, Audi, Ford en Renault en opende onlangs een mooie Peugeot-vestiging in Purmerend.

Duurzame samenwerking

Eric Berkhof, algemeen directeur van Van Mossel, kijkt uit naar de samenwerking met FC Volendam: “We hebben al jarenlang veel en goede klanten uit deze regio. Volendam is een sympathiek dorp met een sympathieke voetbalclub. Duurzaamheid staat hoog in het vaandel bij ons en dat is een mooi raakvlak met FC Volendam. Ook onze relatie met commercieel directeur Jan-Bas Veltman is heel goed en dat geeft een mooie basis om samen tot een mooie en langdurige samenwerking te komen.”

Bekend in dorp en omstreken

Commercieel directeur Jan-Bas Veltman van FC Volendam is blij met de deal. “Van Mossel is een bekend bedrijf in deze regio. De klanten hier waarderen de service en kwaliteit die de automotive groep levert.” Ook Veltman kijkt uit naar een mooie samenwerking. “Van Mossel is erg enthousiast om partner te zijn van FC Volendam en met de gedeelde ambitie om duurzaam beleid te voeren gaan we samen hopelijk een mooie toekomst tegemoet. We zijn dan ook erg trots op deze nieuwe Premium Partner en autopartner.”