FC Volendam organiseert derde editie Sponsortoernooi

• woensdag, 13 jun 2018

Op zaterdag 7 juli 2018 organiseert FC Volendam de derde editie van het FC Volendam Sponsortoernooi!
Met dit toernooi willen wij alle sponsoren in staat stellen een competitief, maar ook recreatief balletje te trappen in ons mooie Kras Stadion.

Heeft u sportieve collega’s, relaties, vrienden of kennissen? Stel dan zeker een team samen en vertegenwoordig uw bedrijf in de strijd om onze felbegeerde Sponsorcup! Het staat uw bedrijf vrij een eigen team samen te stellen*. Krijgt u geen team compleet maar wilt u wel meedoen? Geef u toch op, dan proberen we een gemixt team te creëren!

Deelname aan het Sponsortoernooi is geheel gratis.

Na het Sponsortoernooi en de prijsuitreiking volgt er een gezellig BBQ-feest en zullen wij de inwendige mens verwennen. U kunt dit feest naar uw eigen keuze wel of niet bijwonen. Deelname aan de BBQ bedraagt slechts €. 35,- per persoon en consumpties zijn vanaf dan inbegrepen. Naast spelers en coach zijn op het BBQ-feest natuurlijk ook de supporters, partners en andere relaties/sponsoren die niet aan het toernooi deelnemen, van harte welkom. Geef deze personen ook op door te reageren op deze mail.

Spelregels:

• Ieder team bestaat uit 6 veldspelers en 1 keeper. (7 tegen 7 op halve velden met kleine doelen)
  • Per team mogen er maximaal 5 wisselspelers deelnemen.
  • Uw team mag gewoon doorwisselen
  • Dames zijn natuurlijk ook van harte welkom! Met een eigen team of als medespeler.
  • Ieder team speelt minimaal drie wedstrijden
  • Indien u niet voldoende relaties op de been kunt brengen kunt u zich toch inschrijven. FC Volendam probeert dan samengestelde teams te maken of u in te delen bij een ander team.
  • Bij gelijkspel drie penalty’s per team. Hierna wordt om-en-om een penalty genomen

*LET OP: Per team mag er maximaal 1 (ex) prof en 1 (ex) topamateur (top- hoofdklasse) deelnemen.

Programma:

10:00 uur Kras Stadion open. Welkomst met koffie en cake in de Botterzaal

11:00 uur Aanvang eerste wedstrijden

17:00 uur Aanvang BBQ-feest incl. consumpties (consumpties die voor die tijd genuttigd worden zijn voor eigen rekening)

21:00 uur Einde FC Volendam Sponsortoernooi

Aanmelden voor het sponsortoernooi kan via jack.tuijp@fcvolendam.org of demi.siebeling@fcvolendam.org.

Vermeld in de mail:

• Bedrijfsnaam en adresgegevens
  • Contactpersoon + emailadres + mobiel telefoonnummer
  • Namen deelnemers van uw team
  • Vermeld aantal deelnemers BBQ