FC Volendam presenteert Kwakman Groep als mouwsponsor

• donderdag, 03 sep 2020

De oplettende kijker had het bedrijf al gespot op het shirt van FC Volendam. De club mag met gepaste trots melden dat het de sponsorovereenkomst met het Volendamse afbouwbedrijf Kwakman Groep heeft uitgebreid. De mouw wordt dit jubileumseizoen gesierd door dit bedrijf uit eigen dorp.

'Nóg meer verbonden'

Jaap Buijs, directeur Kwakman Groep: “Met ons logo op de mouw voelen wij ons nóg meer verbonden met FC Volendam. Met Kwakman Groep zijn wij al jaren trouw sponsor en op deze manier steunen wij de club in dit bijzondere jaar nog een stukje extra. We zijn daarom extra trots op deze uitbreiding van onze sponsorovereenkomst.”

'Bedrijf uit regio staat op'

Manager commercie Martijn Molleman is er trots op dat juist in het jaar waarin het honderd jaar voetbal in Volendam wordt gevierd, er een mooi Volendams bedrijf op het shirt pronkt. “Het doet ons enorm goed dat de bedrijven uit de het dorp en de regio blijven opstaan om onze mooie club juist in deze onzekere tijd extra te ondersteunen. Kwakman Groep heeft de afgelopen jaren natuurlijk al een mooie bijdrage geleverd aan FC Volendam. Wij zijn Jaap Buijs en iedereen bij Kwakman dan ook zéér erkentelijk voor het feit dat het bedrijf nu wederom opstaat om samen met FC Volendam verder te bouwen aan een succesvolle toekomst. Met hopelijk een mooi bekroning op dit bijzondere jaar.”