FC Volendam trakteert!

• woensdag, 26 okt 2011

Wil je ook zien hoe de selectie blijft scoren? Neem dan nu de voordelige hattrickkaart!

Hattrickkaart
Kies drie uit de komende vijf mooie wedstrijden!

• Vrij 3 feb tegen FC Zwolle (20.00 uur)
  • Vrij 17 feb tegen Willem II (20.00 uur)
  • Vrij 9 maart tegen FC Dordrecht (20.00 uur)
  • Vrij 23 maart tegen Sparta R. (20.00 uur)
  • Vrij 30 maart tegen Almere City (20:00)

Volwassenen: € 30
Jongeren (13 – 18 jr): € 10
Kinderen (tot 13 jr): € 5
U kunt kiezen uit alle tribunes m.u.v. de eretribune.

Kom langs of neem contact op met Gery Veerman, gery.veerman@fcvolendam.org of bel 0299 809900.

Supporters delen mee in de winstpremie!
FC Volendam zal ook dit seizoen de succesvolle consumptieactie voortzetten. Bij iedere winstpartij in de competitie geeft FC Volendam een rondje weg! Iedere betalende seizoenkaarthouder vanaf 19 jaar krijgt namelijk voor elke overwinning van FC Volendam in de Jupiler League in het seizoen 2011-2012 één consumptiebon. Met de consumptiebon kan één gratis drankje (alleen frisdrank en bier) worden verkregen. Wijnen en gedestilleerd zijn uitgesloten van deze actie. Met de consumptiebonnen kunnen géén etenswaren of snacks worden verkregen. Consumptiebonnen kunnen alleen op wedstrijddagen worden ingeleverd bij de horecaverkooppunten. Er zijn dit seizoen ook weer twee momenten van uitkering van consumptiebonnen: seizoenkaarthouders ontvangen het eerste gedeelte van de bonnen in de winterstop van het seizoen 2011-2012. De tweede uitkering is aan het begin van het seizoen 2012-2013. De consumptiebonnen zijn geldig tot 1 januari 2013. Gratis seizoenkaarthouders zijn uitgesloten van deze actie.