FC Volendam Voetbal Experience

• maandag, 17 apr 2017
  • Leestijd: 1 minuut

Voorafgaand aan de wedstrijd FC Volendam – Achilles’29 was er voor de kinderen op het stadionterrein een heuse Voetbal Experience georganiseerd. Dit gebeurde in samenwerking met Sport-koepel Edam – Volendam.
Met onder andere een gatenbord om op te schieten en een springkussen, vermaakten de aanwezige kinderen zich prima. De kinderen legden een parcours af met verschillende voetbal gerelateerde spellen, wanneer ze het parcours hadden afgelegd mochten ze gratis de wedstrijd FC Volendam – Achilles’29 bezoeken!

Ook was PAX kinderhulp te gast bij FC Volendam. Pax kinderhulp biedt kinderen uit Europa die door oorlog of rampen in uitzichtloze situaties opgroeien een vakantie bij Nederlandse vakantieouders. De afgelopen twee weken waren kinderen uit Berlijn op bezoek bij deze Nederlandse gastgezinnen. De kinderen en gastouders werden uitgenodigd om samen de wedstrijd FC Volendam – Achilles’29 te bekijken. Voorafgaand aan deze wedstrijd deden de kinderen van Pax kinderhulp enthousiast mee aan de. Al met al een geslaagde middag voor de kinderen en gastgezinnen.