FC Volendam vrijgeloot voor KNVB Beker; automatisch naar achtste finales

• zaterdag, 21 nov 2020
  • Leestijd: 1 minuut

FC Volendam is vrijgesteld voor het spelen van de tweede ronde van de TOTO KNVB Beker. Dat wees de loting van afgelopen zaterdag uit. Hierdoor is FC Volendam automatisch geplaatst voor de achtste finales.

De KNVB communiceerde eerder deze week dat amateurclubs niet langer meedoen aan het bekertoernooi. Door deze beslissing plaatste FC Volendam zich, zonder tegen opponent ODIN'59 te spelen, voor de tweede ronde. Voor de tweede ronde werden veertien teams aan elkaar gekoppeld voor zeven wedstrijden. Daarnaast werden negen teams vrijgeloot. Zij zijn zonder te spelen geplaatst voor de derde ronde.

Data

De tweede ronde van het toernooi om de TOTO KNVB Beker staat dinsdag 15, woensdag 16 en donderdag 17 december op het programma. De achtste finales staan gepland voor dinsdag 19, woensdag 20 en donderdag 21 januari 2021.