FC Volendam wil volle tribunes!

• woensdag, 10 sep 2014

De afgelopen twee weken heeft de ploeg van Hans de Koning een geweldige reeks neergezet: vijf gespeeld, vier gewonnen en één verloren, doelsaldo +15, en 12 punten behaald. De wedstrijden tegen Roda JC en Sparta Rotterdam staan nog vers op ons netvlies. Wát een geweldige prestatie, de eerste periodetitel komt in zicht! Dit is natuurlijk een prachtige start van de competitie en deze reeks willen we graag voortzetten. Hierbij is de steun van onze supporters onmisbaar! Wij willen volle tribunes in het Kras Stadion!! Daarom gaan we voor de wedstrijd FC Volendam – FC Den Bosch stunten met prijzen. Deze wedstrijd wordt gespeeld op zondagmiddag 14 september om 14:30 uur.

De actie:

• Kinderen t/m 12 jaar mogen een gratis kaartje voor de Jaap Jonk-tribune ophalen bij de administratie
• Volwassenen kunnen deze wedstrijd bezoeken voor slechts €10,- met uitzondering van de eretribune
• Jeugd van 13 t/m 18 kunnen voor slechts €3,50 een kaartje kopen voor de Pé Mühren-tribune

LET OP: Deze actiekaarten zijn    all een verkrijgbaar in de voorverkoop  . Op de wedstrijddag gelden de normale prijzen. Koop dus op tijd je kaartje!!

KOM IN HET ORANJE NAAR DE WEDSTRIJD FC VOLENDAM – FC DEN BOSCH, SCHREEUW EN JUICH ONZE JONGENS NAAR DE VOLGENDE OVERWINNING! Neem toeters, bellen en ratels mee, en vergeet ook je voetbal niet want na afloop mogen de kinderen nog een uurtje voetballen op het veld van onze helden! Net zoals voorgaande keren: lever je bal in bij de Fanshop, en haal hem na de wedstrijd weer op!

Vermaak voor de jeugd voorafgaand aan de wedstrijd FC Volendam – FC Den Bosch
Voorafgaand aan deze wedstrijd wordt er een gezellig Kinderplein opgebouwd naast de Steven van Dorpelhal door Sportkoepel voor de jeugd. Er staat een springkussen, voetbalboarding en er wordt een spellenparcours uitgezet. Kinderen kunnen zich hier van 13:30 uur tot 14:30 uur uitleven. Kom dus een kijkje nemen!
Vermaak voor de jeugd voorafgaand aan de wedstrijd FC Volendam – FC Den Bosch

Wil je alsnog een seizoenkaart aanschaffen? Dit kan nog! Vanwege de goede reeks hebben we besloten om de 50% korting op je seizoenkaart te verlengen t/m 14 september!

Kom je op de fiets naar een thuiswedstrijd in het Kras Stadion? Plaats dan je fiets NAAST DE STEVEN VAN DORPELHAL op het kunstgrasveld. Zo voorkomen we schade aan de geparkeerde auto’s!