FC Volendam zaterdag op bezoek bij Zevenhoven

• donderdag, 14 jul 2011

Aanstaande zaterdag (16 juli, 16:00 uur) speelt FC Volendam voor het tweede achtereenvolgende jaar op bezoek bij Sportvereniging Zevenhoven. Afgelopen seizoen kwamen beide ploegen ook al tegen elkaar in actie tijdens de voorbereiding. Toen wonnen we met 1-7.

Luinge
De wedstrijd tussen Zevenhoven en Volendam zal onder leiding staan van Roelof Luinge. Luinge nam eind vorig seizoen afscheid als scheidsrechter op het hoogste niveau. Hij floot ruim 740 wedstrijden in het betaald voetbal. Sinds afgelopen seizoen is hij als scheidsrechter actief in de Topklasse. Zijn assistenten tijdens deze wedstrijd zijn Martijn van de Bos en Jozef de Jong.

Verloting
Na afloop van de wedstrijd vind er een grote verloting plaats (rond 19.30 uur), waarbij enkele mooie prijzen te winnen zijn. In de rust zorgt een dweilorkest voor de muzikale klanken en na afloop zal een DJ plaatjes draaien.
Tevens zijn er diverse eet- en drinkstands, en zijn de kantine en het terras voor een ieder geopend (tot 22.00 uur).

Toegangsprijs
De toegangsprijs aan de poort bedraagt € 5,00 voor volwassenen en € 2,00 voor kinderen (onder de 16). Vanaf 14.30 uur zijn de poorten geopend.

Routebeschrijving naar Zevenhoven

{foto1}