FC Volendam zet afzwaaiende trainers en staf in het zonnetje

• maandag, 29 jun 2020

Ook voor de trainers en staf van de jeugdopleiding van FC Volendam zit het seizoen 2019-2020 er definitief op. Afgelopen vrijdag werd, met inachtneming van gepaste maatregelen, het seizoen afgesloten met een etentje. De trainers en stafleden die volgend seizoen niet meer werkzaam zijn voor de club werden in het zonnetje gezet.

Met een bos bloemen en een persoonlijk schilderij bedankte FC Volendam iedereen die zich in de afgelopen seizoenen inzette voor de club. Het gaat om Stanley van Kesteren, Rikkert de Ruiter, Johan Steur, Nick Vermast, Dimitri Jolly, Godwin Ababio, Bryan Molenaar, Dylan Draaijer, Celine Koorn, Thijs Jesse, Kevin Vreeker, Jasper Sietses, Ervin Lee, Nick Binken, Guido den Dikken, Daan Penning, Barry Opdam, Martin Kuitert, Sander Aarden, Kevin Ababio, Willem Schoonewolf. FC Volendam wenst hen veel succes in het vervolg van hun carrière.

Vierkoppig managementteam

Vanaf het komende seizoen geeft een vierkoppige managementteam sturing aan de Volendamse opleiding. Ruben Jongkind (hoofd methodologie), Michel Hordijk (technisch manager bovenbouw), Cees Keizer (technisch manager middenbouw) en Dennis Reus (technisch manager onderbouw) vervullen deze taken. Keizer neemt tevens de representatieve taken van de hoofd jeugdopleiding op zich.