FC Volendam zet familie Oberegger in Oostenrijk in het zonnetje

• woensdag, 08 jan 2020
  • Leestijd: 1 minuut

Al sinds jaar en dag is de familie Oberegger als trouw supporter en sponsor aan FC Volendam verbonden. Middels Hansel Salades, Maza en Hotel Holunderhof in Oostenrijk prijken zij prominent op de LED-boarding langs het veld van het Kras Stadion en bij iedere thuiswedstrijd zijn zij goed vertegenwoordigd in de businessclub. Toen RvC-lid Henk Kras Jr. het hotel in Oostenrijk aandeed tijdens de kerstvakantie vonden wij het dan ook hoog tijd om de Obereggers extra in het zonnetje te zetten en te verrassen met een ingelijst shirt. Hierop staat het logo van het schitterende 4-sterrenhotel prominent op de borst. Ons is beloofd dat het cadeau een mooie plek krijgt in het hotel, dus ga vooral een keer langs in Oostenrijk om dit zelf te aanschouwen!