FC Volendam zondag op trainingskamp

• donderdag, 30 dec 2010
  • Leestijd: 1 minuut

FC Volendam verblijft volgende week in Belek, Turkije. Van zondag 2 tot zaterdag 8 januari zal de selectie in Turkije een trainingskamp beleggen. Op zondag 2 januari om 9:00 uur zal de selectie vertrekken vanaf Schiphol richting Antalya. Er zal een oefenwedstrijd gespeeld worden tegen Kayseri Erciyesspor, de nummer drie van de één na hoogste Turkse divisie. Op zaterdag 8 januari 2011 om 18:15 uur landt de selectie weer op Nederlandse bodem.

De spelers die meegaan: Robbin Ruiter, Sonny Stevens, Theo Zwarthoed, Edwin Soenarto, Maikel van der Werff, Henny Schilder, Barry Opdam, Ralph Hovestad, Charles Dissels, Marijn Sterk, Mo Ajnane, László Zsidai, Roy Bakkenes, Nick Tol, Melvin Platje, Kees Tol, Michiel Kramer, Olaf Lindenbergh, Dominique van Dijk en Jack Tuyp. Hier worden waarschijnlijk nog drie spelers aan toegevoegd uit Jong Volendam. Qua begeleiding gaat mee: Gert Kruys, Johan Steur, Harald Wapenaar, André Dooijeweerd, Jan Versteeg, Lami Sama, Arie Obdam, Ria Kramer en Rob Lezer. Tevens gaan de bestuursleden Henk Kras en Cor Tol mee.

Cor Tol en Rob Lezer zullen vanuit Turkije verslag doen van het trainingskamp.