FC VolendamTV: DEEN G-Cup Toernooi 2014

• maandag, 10 nov 2014

FC Volendam en Deen Supermarkten organiseerden op zaterdag 8 november het eerste Deen G-Cup Toernooi in het Kras Stadion. Zes teams waren uitgenodigd om deel te nemen aan dit unieke toernooi. Om 16:00 uur waren alle 66 kinderen aanwezig met hun begeleiding. De kinderen kregen tenues namens Deen en FC Volendam te leen. FC Volendam-spelers Kevin Brands, Guyon Philips, Henny Schilder en Johan Keizer waren aanwezig namens de selectie om de kinderen te begeleiden.

Na de gezamenlijke opkomst op het heilige kunstgras van FC Volendam werd er eerst een groepsfoto gemaakt van het hele gezelschap. De teams verspreidden zich daarna over het veld, en onder leiding van de spelers van FC Volendam werd er een kleine warming-up gedaan. Elk team speelde twee voetbalwedstrijden. De kinderen genoten zichtbaar van de geweldige ambiance in het Kras Stadion. Want wat is er nou mooier dan op zo’n prachtige avond te voetballen in een echt voetbalstadion met de verlichting aan!

Een gezellige ‘break’ tijdens het toernooi was de G-Hockeywedstrijd. De spelers van FC Volendam deden hier ook aan mee. Zij kregen speciale bitjes in, die vlak voor de wedstrijd gemaakt werden. Na afloop van de hockeywedstrijd werd de prijsuitreiking gedaan door Monique Smit en Boudewijn Deen. In de Club van 200 stond een luxe broodmaaltijd klaar voor de kinderen waar dankbaar gebruik van werd gemaakt. Al met al kunnen we terug kijken op een zeer geslaagd toernooi wat zéker een vervolg gaat krijgen!