FC Zondag en Black in Black winnen PX Toernooi 2014

• woensdag, 25 jun 2014

De kruisfinales moesten zelfs al beslist worden door penalty's. Een mooie zonnige dag met spannende wedstrijden maakten het PX Zomervoetbaltoernooi wederom tot een succes. Sport-Koepel, FC Volendam en PUIS X mogen terugkijken op een geslaagde dag die feestelijk werd afgesloten in de PIUS X. Zowel bij de heren als bij de dames was het ongekend spannend. Zo was de laatste wedstrijd van de dames, waar geen finales plaatsvonden, beslissend voor de eindstand. Door de 3-1 overwinning van "Back in Black” op "Bommies Bende” was de beslissing bij de dames gevallen. Hierdoor won "Back in Black" het toernooi en moest "The Flaming Stars" genoegen nemen met de 2e plaats. Na de lange penalty reeks in de kruisfinales bij de heren tussen "FC Zondag" en "FC Barata" moest de laatstgenoemde ploeg helaas het hoofd buigen voor de winnaars van het toernooi. "FC Zondag" won namelijk na een spannende finale met 1-0 van "Dynamo Donkeys" die genoegen moesten nemen met de 2e plaats. Wel waren er nog prijzen voor de vice-kampioenen. Zo werd Melanie Jonk van "The Flaming Stars" uitgeroepen tot beste speelster van het toernooi. Bij de heren was dit Niels Springer van "Dynamo Donkeys".